Wycieczka górska - Masyw Ślęży

sobota
sobota, luty 10, 2018 - 00:00 do niedziela, luty 11, 2018 - 00:00
Ślęża

Dnia 10 lutego 2018 r. wybraliśmy się na obchody 50-lecia KTG WATRA z Kalisza. Po oficjalnym powitaniu przez prezesa Zdzisława Kobyłkę wyruszyliśmy z Przełęczy Tąpadła na Ślężę (718 m n.p.m.) ambitniejszym, niebieskim szlakiem. Urzekające widoki zafascynowały wszystkich. Koledzy tak się skupili na robieniu fotek, że koleżanki bez ich pomocy musiały pokonywać trudniejsze, oblodzone skały.

Po krótkim odpoczynku w schronisku Jubilaci wystrzelili race i poczęstowali wszystkich szampanem. Żółtym szlakiem wróciliśmy na dół, gdzie czekały na wszystkich przysmaki z grilla i inne atrakcje. Oczywiście nie zabrakło życzeń, upominków, wspólnych śpiewów i zdjęć.

Kolejny dzień przy pięknej pogodzie obeszliśmy trawersem Radunię (573 m n.p.m.). Musieliśmy zrezygnować z zaliczenia szczytu, gdyż jest on objęty rezerwatem ścisłym. Po zaspokojeniu wilczego głodu przyrządzonym przez koleżanki bigosem udaliśmy sie do Gniezna. Wstąpiliśmy w Gostyniu na cmentarz pomodlić się przy grobie naszej klubowej Koleżanki śp. Bernardy Kowalskiej.