Kraina Łagodności

15.03.2019

Tradycyjnie w połowie marca udaliśmy się do schroniska górskiego na „Krainę łagodności”. Tym razem wybór padł na schronisko na Hali Krupowej w Paśmie Policy w Beskidzie Żywieckim. „Kraina” to przede wszystkim spokój, słuchanie muzyki i górskie wspomnienia. I tak było tym razem. Pogoda dopisała....

09.03.2018

Na siódmą Krainę Łagodności udaliśmy się do uroczego, ciepłego schroniska Pod Łabskim Szczytem w Karkonoszach.

Pogoda jak widać na zdjęciach była zimowa -16 stopni (temperatura odczuwalna -27°C robi wrażenie). Nam za bardzo to nie przeszkadzało.

Siedzieliśmy w schronisku (polecamy...

17.03.2017

Kolejna Kraina Łagodności zawiodła nas w Góry Sowie do schroniska nomen omen Sowa.

Zanim tam dotarliśmy zwiedziliśmy Świdnicę. Miasto znane jest przede wszystkim z unikatowego Kościoła Pokoju wpisanego na Światową Listę Dziedzictwa UNESCO. Nie wszyscy wiedzą, że w Świdnicy mieszkał...

11.03.2016

Schronisko na Błatniej. Zimowy weekend w górach. Słuchamy muzyki z Krainy Łagodności i chodzimy po górach. Wyjazd przeznaczony dla 8 osób.

20.03.2015

W dniach 20 – 22 marca wybraliśmy się 8. osobową grupą na wyprawę z cyklu „Kraina Łagodności”. Była to już czwarta (pod wodzą Sławka) wyprawa organizowana na przełomie końca zimy i początku wiosny. Po trzech prologach do Krainy Łagodności: w „Szwajcarce” 2009, „Samotni” – 2010, Lądku Zdroju –...

21.03.2014

W dniach 21 -23 marca byliśmy na wyjeździe z cyklu „Kraina Łagodności” (to była już III Kraina, a gdyby liczyć wcześniejsze marcowe wyjazdy to szósty pobyt w górskich schroniskach o tej porze).

Tym razem wypoczywaliśmy, oczywiście słuchając dobrej muzyki, w schronisku Pod Biskupią Kopą w...

16.03.2012

Żegnany słowami piosenki Cz. Wilczyńskiego: „…obładuj się plecakiem, ruszaj w świat znajomy…”, po raz pierwszy wyruszyliśmy na wyprawę z cyklu „Kraina Łagodności” pomysłu „Autona”.

Cel – schronisko na Luboniu Wielkim, gdzie rozkoszować mieliśmy się pięknem Beskidów, pogodą, piosenką...