Topienie marzanny

18.03.2023

19.03.2022

21.03.2021

W niedzielny, pochmurny ale już wiosenny poranek wybraliśmy się pociągiem do Jankowa Dolnego pożegnać zimę. Na stacji Jankowo Dolne dołączyli do nas kolejni piechurzy. Trasa naszej wycieczki wiodła lasem do wsi Kalina, gdzie odwiedziliśmy zaniedbany cmentarz ewangelicki. Z historią tego miejsca...

22.03.2020

Rajd został odwołany

16.03.2019

Zapraszamy na wiosenne Topienie Marzanny.

Wyjazd autobusem PKS do Strzyżewa Paczkowego, z peronu 5 o godzinie 8.15 (przez WIniary). Wysiadamy w Goślinowie.

Powrot z Modliszewa o godzinie 13:00

19.03.2017

Na tegorocznym klubowym „Topieniu Marzanny” zebrało się nas na Winiarach 10 osób: Stenia z Jurkiem, Krzysztof, Małgosia Regina (wykonawczyni marzanny), Halina, Zosia i dwie sympatyczki naszego Klubu. Nieco później dołączyli do nas Marysia i Mirek.

Zdecydowana większość to uczestnicy...

20.03.2016
Pożegnanie zimy

Grupa 21 klubowiczów pod przewodnictwem Jurka pożegnała zimę. Rajd „Topienie Marzanny” odbył się w Lasach Królewskich. Klubowicze wędrowali na trasie liczącej 9 km z Goślinowa, nad Jeziorem Piotrowskim do Modliszewa.

W Goślinowie przy pomniku Ksawerego Zakrzewskiego (...

22.03.2015

Grupa 23 członków Klubu Górskiego PTTK „Ornak” im. ks. T. Hanelta, 22 marca pożegnała tradycyjnie zimę.

Klubowy rajd „Topienie Marzanny” tym razem odbył się w Lasach Królewskich. Klubowicze wędrowali na trasie liczącej 8 km z Drogoradu, nad jeziorami: Głęboczek i Ławiczno do Modliszewa....

23.03.2014

Kolejna wycieczka Jurka, czyli popularne „Topienie Marzanny” 23 marca zgromadziła 17 osób. Byli to głównie członkowie „Ornaku”.

Koledzy Jacek i Czesiu towarzyszyli nam na rowerach. Wszyscy podziwialiśmy zabytkowego „Diamanta” prod. NRD, używanego przez Czesława.
Szlakiem niebieskim...

24.03.2013

Klubowe „Topienie Marzanny” zgromadziło w tym roku 21 osób. Przeszliśmy, dobrze sobie znaną trasą, spod kościoła pw. "Błog. Radzyma Gaudentego",
dolinką Strugi Gnieźnieńskie,j nad Jezioro pod Pyszczynem. Po drodze, przeszliśmy pod urokliwym wiaduktem kolejowym.
Tam przy pięknej...

25.03.2012

Zdjęcia: Sławek S., Tadziu G., Jurek W.