Zakończenie sezonu

13.10.2022
Sprawozdanie z obozu „Zakończenie Sezonu 2022”

W dniach 13 – 16 X, 22 osoby (klubowicze i sympatycy KG „Ornak”) wzięły udział w tym przedsięwzięciu. Wśród nas była kol. Urszula lat 80+. Naszą bazą wypadową było Schronisko PTTK „Na Hali Szrenickiej”. Przy pięknej pogodzie wjechaliśmy na Szrenicę...

10.10.2018

W tym roku na „Zakończenie Sezonu” w dniach 10 – 14 X wybraliśmy się w Beskid Śląski w rejon Błatni. Naszym lokum było „Rancho Błatnia”. Miejsce bardzo urokliwe i ładnie położone pośród lasów i łąk. Po nocnej podróży autokar został w Brennej, a my po ok. 1h40`, pieszo dotarliśmy na miejsce (...

12.10.2017

Już po raz kolejny wyjechaliśmy na tzw. „Zakończenie Sezonu”. Tym razem był to Beskid Żywiecki, a bazą było schronisko na Hali Miziowej od 12 do 15 października. Po całonocnej podróży dojechaliśmy do Korbielowa, gdzie na parkingu zostawiliśmy autokar. Kierowca Marcin udał się również na Halę...

11.11.2016

Tym razem wybraliśmy się do Świeradowa-Zdroju. Od dawna interesowała mnie Leśniczówka „Salamandra”. Położona jest na południowym stoku masywu, poza centrum Świeradowa-Zdroju. Oferuje spokój i wspaniałe widoki na okolicę. Było nas 9 osób. Wyjechaliśmy z domów w czwartek o różnych porach, tak aby...

08.10.2015

Kolejny już raz byliśmy na zakończeniu sezonu. Tym razem na Przegibku w Beskidzie Żywieckim.

Po całonocnej podróży dojechaliśmy do Rycerki Górnej – Kolonii. Tutaj zostawiliśmy autokar i dalej z plecakami na Przegibek (1.30`). Wcześniej „mocna grupa” wysiadła w Rycerce Dolnej i na...

09.10.2014

W dniach od 9 do 12 października przebywaliśmy w Zawoi na tzw. Zakończeniu Sezonu. Było nas 41 osób (w tym 11 osób nie należących do Klubu), ale systematycznie z nami jeżdżących z czego bardzo się cieszymy.

Pogoda dopisała, DW Jodełka też, wyżywienie super. Gospodarze bardzo mili, można...

10.10.2013

W dniach 10 – 13 X 2013r. - 37 osobowa grupa brała udział w obozie górskim. Tym razem byliśmy w pięknym MIĘDZYGÓRZU, zapomnianym przez inwestorów i ludzi z „kasą”. Domy wypoczynkowe, pensjonaty z XIX w. wszystko wykonane w drewnie, koron-kowa praca, aż żal patrzeć jak to niestety niszczeje....

11.10.2012

W dniach od 11 do 14 października grupa 37 klubowiczów (a nawet 39 w porywach), przebywała w Beskidzie Śląskim w Schronisku PTTK na Równicy na tzw. zakończeniu sezonu.

Wyjazd z Gniezna nie był optymistyczny. Zimno, deszcz prawie przez cała drogę, ale każdy po cichu liczył, że może na...