Zakończenie sezonu 2017 - Beskid Żywiecki

2017
Październik
czwartek
czwartek, Październik 12, 2017 - 00:00 do niedziela, Październik 15, 2017 - 00:00
Beskid Żywiecki, Korbielów

Już po raz kolejny wyjechaliśmy na tzw. „Zakończenie Sezonu”. Tym razem był to Beskid Żywiecki, a bazą było schronisko na Hali Miziowej od 12 do 15 października. Po całonocnej podróży dojechaliśmy do Korbielowa, gdzie na parkingu zostawiliśmy autokar. Kierowca Marcin udał się również na Halę Miziową (pełnił funkcję transportową.

Podejście z Korbielowa żółtym szlakiem zajęło nam trochę więcej czasu niż na drogowskazach, ale przy ładnej pogodzie i widokach nie przeszkadzało nam to. Były jeszcze plany na wejście w tym dniu na Pilsko, lecz nieprzespana noc i 3 godz. podejścia do schroniska zmęczyły wszystkich. Z przyjemnością kręciliśmy się na Hali rozpoznając teren.

Na następny dzień wycieczka na Halę Rysianka i dla niektórych dalej na Halę Lipowską. Ciepło, słonecznie i piękne jesienne kolory. W sobotę wyruszamy na Pilsko, ale już nie wszyscy. Pogoda dopisuje, Babia Góra jest na wyciągnięcie ręki a w dalszej perspektywie ładnie widać Tatry.

Z Pilska poszliśmy w kierunku przełęczy Glinne. Na rozwidleniu szlaków część idzie do Korbielowa a część kieruje się do schroniska W schronisku okazuje się, że Ci co pozostali również weszli na Pilsko. Wieczorami zbieraliśmy się na śpiewaniu bez gitary, i szło nam całkiem dobrze (był nawet koncert życzeń). Niedziela to niestety powrót. Zejście do Korbielowa zajmuje nam ok. 2,5 godz. przy słonecznej pogodzie i niezapomnianych widokach. Aż trudno uwierzyć, że to zakończenie sezonu.

Na trasach dużo ludzi z dziećmi, z pieskami. W schronisku też dało się zauważyć dużo turystów, bowiem z soboty na niedzielę podłoga służyła niektórym do spania. Ten region cieszy się dużym powodzeniem. Z Korbie-lowa wyjechaliśmy ok.11.30 w Gnieźnie byliśmy ok. 20.00. W zakończeniu udział wzięły 32 osoby z tego 5 osób to sympatycy naszego klubu.

Dziękuję wszystkim za wspólny wyjazd. Basi za prowadzenie wycieczek, Marcinowi za super jazdę i Krzysztofowi za zdjęcia. Do GOT zdobyliśmy ok. 63 pkt. Zapraszam na następne „Zakończenie Sezonu”